2 januari

Film

Jag och Kimberly ligger i soffan och kollar på filmen som går på 5an och heter Under Toscanas sol. Jag trodde nyss att filmen snart skulle sluta och den killen man trodde hon skulle bli tillsammans med hade hittat någon annan så de verkade vara över.
Men det är ju nästan en timme kvar tills filmen slutar så hon kommer hinna hitta sin nya kärlek. ;)

Nu är reklamen över så jag ska fortsätta kolla, tjing!

Uppdatering, jag tog fel på tiden.. Den slutade nu men hon hittade sin nya kärlek, han kom in 10 mmin innan filmen slutade..?







milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag kollade oxå den filmen, den är såååå bra, har nog sett den 3gånger, men det är alltid lika bra!!!

2011-01-03 @ 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0