16 januari

Text

Förra helgen var jag hos min syster med två av mina kusiner, vi hade våra traditionella "mini kusinträff". Gången innan den här gången bestämde vi oss för att vi skulle skriva en text om en av oss och då skrev Zanette om mig.


"Camilla det rimmar illa när jag ska försöka att om dig berätta vad du är för en plattsätta. Du är envis som få men de får väl gå men så är du ju också minst men inte för att de är nån vinst.

Du bodde i Eskilstuna tills du träffade Linus och det var ju inget minus, för det fick ju din längtan dig att flytta till Stränkan.

När dina vänner behöver prata av sig är det till dig de hör av sig för att berätta hur de känner. Du är alltid den som stöttar även om det kanske tröttar.. ..ut dig med deras tjat men du är en go kamrat.

Erkänn, du längtar varje dag att träffa din kära trevliga kollega. Han som gör din bilresa till jobbet så rolig, men du får vara snabb om du ska hinna och slippa springa när han gasar på, det är bara att kasta sig då.

Du är en partypingla med hög kaliber det är nästan så det river. Du tackar gärna inte nej till lite galej. Med drinken i handen och foten i sanden du röjer loss på underbar förståss.

Blir det efterfest hemma hos dig efter korgen så stuttsar ni hela vägen fram så där som just bara din Abbe kan. Som ett gäng galna kaniner ni hela placet river, på soffan, bord och golv här slutar inte festen klockan 12. Abbe blir nog inte så nöjd när han då inte får ha sin soffa ifred utan får ligga breved.

Ja vad framtiden ger är de bara de som lever som får se. Men jag kan nog tänka mig att de kanske blir bröllop, barn och sång, kanske inte sång det får vi ta en annan gång."


Haha, jag tycker den text var jävligt rolig och hon fick med mycket delar av den jag är. :)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0