1 januari

2011

Jahapp, då var det nytt år. Jag befinner mig just nu hos mamma i Eskilstuna. Har precis fått i mig lite mat men jag måste snart dra mig hemåt för jag ska träffa Kimberly.
Idag blir de lugnt, vi ska bara moffa och glo på tv. Först ska vi se Fångarna på fortet, sen ska vi se på Mamma Mia.

Efter 12 slaget fick jag ett samtal från min älsklings Mollie! :D Det var skit längesen jag hörde hennes röst och pratade lite med henne. Det gjorde min kväll, men fan vad jag saknar henne! Blev så glad att tårarna rann. :P Tror inte hon hörde de, tur de, annars hade hon säkert också fält en tår. Hon har väldigt lätt för de. ;)

Nej, nu ska jag åka hem.
Later!






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

Nehedu, det lyckades du dölja för mig, jag saknar dig också, jättemycket!

2011-01-02 @ 01:08:44
URL: http://malinbrege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0