13 februari

Long time

Jag har inte skrivit på ett bra tag men nu tänkte jag skriva några rader.
Jag har bara inte haft något speciellt att skriva om, egentligen har jag inte de nu heller men va fan..

Idag har mamma varit hos oss och hjälpt oss att packa, hon är mycket effektiv så vi fick massor gjort! Nu är det kaos hemma och jag vill att tiden ska gå fort så vi kan flytta!
Det är mycket var att packa men vi är en bra bit påväg. Sen är det bara städningen kvar, JIPPI! Tur att vi kommer kunna städa lite då och då nu innan flyttlasset går. :)

I natt ska jag sova hos mamma för imorgon ska jag skjutsa henne så jag måste vara här tidigt och de var smidigt att åka med henne hem efter packningen.
Helt sjuk, jag har inte varit hemifrån länge men jag saknar Linus redan, tycker inte om att sova utan honom. Men en natt ska väl inte vara något problem.

Bla bla bla, hej då! ;D






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0