9 september

IDOL

Jag har ju lovat dom där bilderna, och här kommer dom. Men jag kan tyvärr inte lägg upp alla för jag får inte in dom från mobilen till datorn. Jag hittar dom inte fast jag hittar dom på mobilen! :/

Det är i alla fall en kärring som här helt lost i huvudet. Hon bytte lås så ingen av oss kom in och kunde göra hennes badrum, hon var skit noga (milimeter noga), vill ha en egen besiktningsman mm. Det är hon som har skrivit alla lappar och försöker förneka de men de är inte så svårt att gissa. Alla i föreningen är trötta på henne och vi är inte förvånade om hon blir vräkt snart..

Hon har satt upp namnlistor som folk skulle skriva på och när de inte var många som skrev på gick och runt och knackade dörr och försökte få folk att skriva på.

Men här har ni nåra bilder i alla fall. ;) Första bilden är en trevlig hyresgäst som har skrivit. Hoppas man ser vad de står på mitten lappen för den är ju bäst, hon har hittat på allt. Att vi inte har rätt att sätta tätskickt, att folk lutkar alkohol om vissa verkare.. Ja ni får läsa själva.

   






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Att hon orkar :(

2010-09-09 @ 22:27:14
Postat av: Therese

Det finns folk till allt så är det bara. Jobbig människa, kan inte ha mycket till liv..

2010-09-10 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0