27 september

Hoho måndag!

Jag har varit hemma idag och varit sängliggandes mesta dels av dan sen flyttade jag ut i soffan. Den här jävla migränen, jag hade ju de för en vecka sen med. Jag har en teori.. Jag tror att de kan ha med operationen att göra för jag är livrädd och den är snart snart! :/

Det blev tyvärr ingen bingolotto igår för grabbarna fick inte tag på några lotter. Synd de hade faktist varit kul för att de var så längesen jag spelade de. Aja, vi kollade på Irene Huss som gick på kanal5 istället.


                                Så här ser tvn ut som vi köpte i lördags! :)







milla.


Kommentarer
Postat av: molle

den kollade jag med på, den va helt ok =)

det kommer gå finfint, du får tänka på att sen kanske, KANSKE du kan springa snabbare än jag ;)

2010-09-27 @ 15:53:40
Postat av: Therese

Det kommer att gå bra, försök att inte tänka så mycket på det, och slappna av. Kram

2010-09-28 @ 06:54:05
Postat av: mamma

Älskling jag är med dig hela tiden där <3.

2010-09-28 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0