23 september

2 veckor..

..kvar tills jag ska operera mig. Det är alltså torsdagen den 7 oktober. Egentligen skulle jag ju ha gjort de igår men de var ingen bra dag för mig så jag ringde och bokade om tiden. De ska bli skönt att få de gjort för de blir bara värre och värre i foten fast jag är livrädd för den där grejen i handen.

Sist röck jag bort handen från sjuksystern som skulle sätta dit den och när hon väl fick dit den höll jag på att svimma. HATAR SPRUTOR! Sen hoppas jag att jag mår bättre efter den här operationen, sist var de fan läskigt. De känns som att jag levde i en död kropp som inte kunde röra sig eller något.


                         Min högra fot efter operationen. ;)







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0