22 september

Yo yo yo!

Jag har inte hunnit skriva något idag. Direkt när jag kom hem vid 16.00 gick jag ut i tvättstugan och började tvätta. Sen när jag kom in därifrån var de bara att börja städa lite för mamma och min moster skulle komma en sväng. Eftersom min moster aldrig har varit här ville jag att de skulle se bra ut. :)
Samtidigt började jag med maten, hann precis slänga i mig den och byta om innan jag skulle kila iväg till min faster.

Där sålde och berättade min farbrors fru om Forever som tillverkar aloe vera produkter. Aloe vera verkar fan vara bra för allt! Fick till och med smaka på de. ;) Fick även smaka jätte gott fika bröd som faster bjöd på. :)

Jag hann lagom hem till Idol och nu har jag duschat och ska kolla på Efterlyst som är pausat. :)

Denna onsdag har jag haft fullt upp, men den har varit trevlig. :)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0