16 september

Beställt!

Jag beställde nyss hem två par skor. Dom bruna för att jag tyckte dom var skit snygga och dom låga för att jag kommer inte kunna använda högklack på ett bra tag efter operationen. Jag har nyss börjat göra de efter första operationen och de är ett halv år sen. Inte så kul att gå ut med Converse hela tiden, ibland vill man höra klackarna när man går i klänning. :P
Dom låga känns lite mer fina och kanske passar lite flera klänningar än vad typ Converse gör. ;D








milla.

Kommentarer
Postat av: molle

jag tror nästan att jag har exakt ett par sådanna längst upp fast i svart :)

2010-09-16 @ 22:05:27
Postat av: milla

Ja är dom från Skopunkten är det inte helt omöjligt för dom fanns i svarta med :)

2010-09-17 @ 14:03:51
Postat av: molle

yees, skopunkten is the shit!! :D

2010-09-17 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0