9 oktober

God kväll

Sen jag skrev sist har jag inte mått så bra, jag var tvungen att gå och lägga mig efter de. Jag var yr och mådde illa. Jag har varit helt svimfärdig och kallsvettats.
Så blev jag lite hungrig och ringde pappa och bad han komma med mat för jag visste att han var i Strängnäs men då kom han och hämtade mig istället så hängde jag med till min faster och fick trerättersmiddag, supergott! :) Det var trevligt att komma dit och få mat även fast jag fick ligga ner halva tiden för att jag mådde skit!

Jag har precis kommit hem och eftersom alla andra är iväg och roar sig så ska jag bara ligga här i soffan med foten i högläge och glo på film.

Hoppas ni andra har en bra lördagskväll i alla fall. :)


              Lite taskig bild men så här har jag de just nu.. :)






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

"Jag är inte bitter"

Men tänk på att snart har du klarat av det här.

2010-10-09 @ 22:48:51
Postat av: mamsen

Snart är du med i svängen igen:) puss o god natt!!!

2010-10-09 @ 23:23:21
Postat av: mamsen

Men snart är du med i svängen igen:) God natt sov gott o puss puss!!! <3

2010-10-09 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0