8 oktober

Hej hej!

Imorse efter jag hade skrivit inlägget ringde jag till läkaren för att min bedövning har inte gått bort. När jag pratade med nån på sjukhuset sa hon att hon skulle prata med läkaren som opererade mig och sen ringa upp.
Så vid halv 10 ringde hon upp igen och sa att jag måste in till sjukhuset innan 12 för det kan vara så att bandaget sitter förhårt och de måste läggas på ett speciellt sätt så jag måste in dit.

Christian är på väg hit för att hämta mig sen ska han skjutsa mig till sjukhuset. :)
Jag kommer känna mig som en luffare dom här veckorna för jag måste gå runt med mjukisbyxor hela tiden, jag får ju inte på nåra andra byxor. Skoj!








milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas att det löser sig på sjukhuset.

Du/ni får säga till om vi skall komma och hjälpa till med något, skjuts för att handla osv..

2010-10-08 @ 11:28:08
Postat av: Milla

Tack så mycket, vi hojtar till om vi behöver hjälp med något. :)

2010-10-08 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0