7 oktober

Opererad

Jag kom hem från sjukhuset för en stund sen. Allt har gått bra, det blev inte som sist när jag mådde så dålig efteråt. Jag fick göra en lite större operation den här gången och då sa doktorn att jag skulle bli gipsad men de blev jag inte, istället för jag är en ful sko på mig hela tiden och de känns bara konstigt.
Det hade varit lättare med gips för då slipper jag ta av och på skon hela tiden plus att jag alltid har velat haft gips nångång men då måste man bryta ett ben eller något och de är ju inte direkt vad jag vill. ;P

Jag är skit trött och funderar på att sova ett tag.. Mamma är här, hon står just nu och diskar sen ska vi äta kalops! :D


                                          Big foot!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Schysst sko. Varför fick du storlek 45?

2010-10-07 @ 18:10:31
Postat av: milla

Haha, jag fick faktist 38 ;)

2010-10-07 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0