27 oktober

Dagen

Min dag har bestått av fika och uträtta ärenden. Jimmie hade också lite ärenden så vi tog sällskap. För mig gick de mindre bra. :P På Expert sa dom att sladden inte var klar och de skulle ta typ två veckor, på försäkringskassan stod de fel lön så men de fixade sig under dagen.
Till sist gick vi till apoteket för jag skulle hämta min nya migrän medicin men då berättade dom att den inte fanns hemma och att dom var tvugna att beställa, så den kommer på fredag.

Sen mötte vi upp Pontus och gick och fika, Nenne dök också upp efter en stund.

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att PH ska börja.
Bye!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Du har verkligen haft otur, eller rättare sagt, det var dålig service på Expert och Apoteket. De har inte monopol, så du ska kanske gå någon annanstans nästa gång.

2010-10-29 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0