26 oktober

Haha

Imorse vaknade jag av smärta. Jag rullade nämligen av sängen och tog emot mig med den opererade foten, de gjorde svin ont men de måste ha sett roligt ut. :P

Sen har jag lite tråkiga nyheter att berätta, i alla fall för mig. Ni kommer bara sucka, i alla fall dom som känner mig. Min nya kamera funkar inte.. Jag har ingen aning om vad som har hänt, jag använde den i helgen, då funkade den galant. Sen igår när jag skulle använda den startade den inte.
Jag trodde först att batteriet var slut så jag satte de på laddning. Allt såg normalt ut och när de hade laddat klart försökte jag igen men den startade inte. Men nu är den inte ens en vecka gammal så de här får sidan som jag köpte den på fixa.

Men ändå, jag är inte förvånad för kameran tillhör ju mig. :P






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0