24 oktober

Hallihallå!

Jag sitter och typ halv grinar till programmet Så mycket bättre. Dom sjunger Lasse Berghagen låtar till honom och han blir så berörd. Han verkar så gosig, jag vill bara hoppa in i tvn och krama honom. :P
Lill babs är med och jag började googla deltagarna och kom in på henne och fick se att hon är 72 år! Shit, de trodde jag fan inte! De är krut i kärringen och hon ser jävligt bra ut för att vara 72 år!

Snart kommer Linus hem och då ska vi laga mat, tur de för jag är skithungrig!






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja visst är han god, jag kollade igår kväll o man blir berörd, så sant så sant min kära dotter :)

2010-10-24 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0