18 oktober

SERIÖST?!?!?!??!?!!

Vad fan är det för fel på mig och att dyra elektronik grejor går sönder!??!
Jag blir så jävla less! Jag beställde nyss hem en ny digitalkamera och när jag sitter och går igenom bekräftelsemailet och ser så allt blev rätt (allt såg bra ut). 
Helt plötsligt blir skärmen på datorn lite mörkare, och de blir den när jag inte har nån sladd i, vilket jag hade.. Så jag kollade på sladden om den hade åkt ur jacket eller den lilla dosan i mitten av sladden. Men de hade de inte..

Alltså, min dator sladd har gått sönder!!! Och självklart händer de här när jag sitter vid datorn, de kan inte vara när någon annan använder den!?

Tur att jag hade beställt nytt datorbatteri (som jag hade bort för ett tag sen, ett datorbatteri hur fan försvinner de?!) som är uppladdat så jag kan använda datorn en stund till.
Men jag måste stänga av datorn innan batteriet dör för de gjorde jag inte sist min sladd gick sönder.. Jag använde upp batteriet och sen startade inte datorn igen.. Min vanliga tur...

Vad har jag gjort för att förtjäna de här?! Jag skulle ha levt på stenåldern!
ÅÅÅÅÅHH!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0