16 oktober

Feedback..

Jag håller på att fräsha upp mig lite. Jag började med att duscha, raka benen och så. När jag kom ut ur duschen skulle jag smeta på en ansiktsmask. Jag tog fram förpackningen och kände att de var ganska hård de som var i men jag öppnade och då upptäckte jag att de var en mask som var klar som man bara skulle sätta mot ansiktet.

Det var bra på de sättet att den var smidig och man slapp allt kladd men den var jätte kalla och man fick trycka dit den på vissa ställen lite då och då. Men de var kul att testa en sån, jag visste inte ens att de fanns så.. :P










milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Va fasan jag trodde du skulle på halloweenparty, men så var det jo inte. Skönt med lite hemmaspa, det mår du bra utav. Nu går filmen pretty woman på 5an den har vi jo sett några gånger ihop:)kramen kramen.

2010-10-16 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0