15 oktober

Pics time!


     Jag förra fredagen när jag fick åka tillbaka till sjukhuset och lägga om bandaget
                                        för att dom hade satt de för hårt.


   Han skäms inte! Jag låg i soffan och så känner jag hur han puttar bort ena min fot,
  då kollar jag vad han håller på med. Då gjorde han de för att han skulle kunna ligga
                                   så här i soffan. Så jag fick flytta på mig!


          En lapp som styrelsen hade satt upp i trappuppgångarna där jag jobbar.
                        Dessa lappar... Iofs så var ju den här lappen bra. :)


                   Haha, han tycker om att ligga så här och kan göra de länge.


                                  Lilla Dizel som var här igår en snabbis. :)


                               Abbe ligger och myser i min famn, sötnos!
           Jag såg att jag var mörk på handen på den här bilden så kollade jag nu
         och jag har ett stort blåmärke efter den där jävla sprutan, hatar sprutor!!!






milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, kul att se!!! Abbe är jo KUNG;))))



2010-10-15 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0