14 oktober

Yo yo yo!

Fy fan vad det blåser ute idag, de gick knappt att ta sig fram! Vi åt nachotallrik på Prinsen. Efter det gick vi och hämtade ut mitt datorbatteri som jag har beställt eftersom mitt andra bara försvann. :P
Idag har jag även fått hem kläderna som jag beställde, de var väl ett plagg som jag inte riktigt var nöjd med. Jag vet inte vad jag ska göra med de, funderar på att trixa lite själv som jag brukar eller skicka tillbaka de. Men de kostade inte så mycket så jag kan likagärna trixa lite så kanske de blir bra. ;)








milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Gulliga bilder. Jag lämnade in ditt sjukintyg idag, så de skulle fixa detta.

2010-10-14 @ 21:18:25
Postat av: milla

Vad bra, tack! :)

2010-10-14 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0