11 oktober

Dagens!

Jag glömmer ibland bort att jag får jävligt ont i foten så jag började plocka ner smutstvätt i tvättkorgen och började städa toan och tänkte att jag kunde städa lite idag. Men sen fick jag skit ont i foten, så jag hann bara med toan..

Sen har jag hunnit med att beställa lite kläder, eller jag har inte skickat beställningen än. Linus kanske också ska ha något från den sidan så jag får vänta tills han kommer hem. Men jag har fyndat i alla fall. :)


                                         De här ligger i min varukorg ;)






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Ta det lugnt, Milla. Softa och låt kroppen komma igång med läkningen.

2010-10-11 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0