11 oktober

Snart natti natt

Ikväll var de premiär för Paradise hotel för dom som har missat det. Vissa människor som var med vill man ju bara ha ut. De var en tjej som var skit jobbig och en kille som verkade tråkig.. Dom kan åka nu i början.
Sen började alla snacka ihop sig när dom inte ens har varit inne en halv dag, dum att bara ta de lite lugnt och se hur alla är och se vilka man kan lita på och vem man ens vill snacka ihop sig med.. Aja..

Nu ska jag lägga mig i sängen, lär inte somna för jag ska spela på mobilen.
Just de Therese! Jag skulle vilja låna dom där böckerna! :)








milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Japp, självklart kan du låna böckerna, vi fixar det.

2010-10-12 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0