1 oktober

Hello!

Vi är redan inne i oktober, de här året har gått så fort! Känns som att de var typ 2 veckor sen jag var hos Camilla i Barcelona.
Jag sitter i soffan och kollar på Top model, och väntar på att Linus ska kolla hem. Jag är hungrig så jag tycker vi ska äta snart. :P Jag orkar inte laga mat idag så vi får se vad de blir. ;) Ikväll ska vi antingen hyra film eller gå på bio. Jag vill helst gå på bio för vi är sämst på att hyra film, vi hyr alltid dåliga filmer! :P

Vi får se hur vi gör, bio eller hyra.. Det är frågan. ;)

LATER!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bio, jag tycker ni har så mysig biograf hos er!!! Trivs väldigt bra när jag är på bio där:)PUSSSS

2010-10-01 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0