9 november

Jul!

När det har snöat så mycket idag och det är helt vitt ute vill jag bara börja julpynta! Det är så mysigt! Jag vill få upp julgranen och ha den tänd.
Förra året klädde jag granen 12 december och jag kommer klä den tidigt iår med. Jag har den hellre framme lite längre innan jul än efter jul. Linus gillar de inte men förra året gick de för han åkte till Sälen den 13 december och var borta en vecka så han märkte inte av de. Sen var de bara några dagar kvar till jul när han kom hem så de gjorde inget. ;)

Det här året åker grabbarna till Sälen över nyår så vi får se hur tidigt jag lyckas få upp granen iår. :P

Julgranen förra året







milla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0