8 november

Måndag - ny vecka

Idag stannade Linus hemma från jobbet för han skadade sin fot igår. Så ringde han på ett annat jobb och dom ville att han skulle komma på intervju.

Vi fick låna hans föräldrars bil och jag fick köra för första gången på mer än 4 veckor. Jag visste inte hur det skulle gå men de gick bra. :) När vi satte oss i bilen för att åka mot Eskilstuna kom brevbäraren och han lämnade vår post till oss.
I posten idag fick jag mina nya brillor! Äntligen! Jag har använt dom nu på dagen och de känns bra. :)

När han var på intervju åkte jag hem till mamma en stund och väntade på att han skulle bli klar.


                                       Snygga va?! :D
                       Jag har haft något liknade förut men
                             de har inte varit nån styrka i.







milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Schyssta glasögon. Du passar i dom.

2010-11-08 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0