26 november

Goooooooooood morgon SVERIGE!

Oh yes oh yes my herrskap nu ser rätt, jag är uppe och jag har varit det sen 08:00. Jag har varit lite affärskvinna nu på morgonen. Jag gick som sagt upp 08:00, startade laptopen, kopplade i headsetet och började ringa runt. Sen infomerade jag min kund (Linus).

Eller.. Jag ställde klockan, vaknade skit trött men ringde samtalen i alla fall, var tvungen att infomera min sambo om vad som händer.

Men de första lät bättre.. ;)


Lyckas jag fejka min trötthet? ;D







milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Din kund?? Ringa runt?? vad är det ni håller på med;-))

2010-11-26 @ 17:11:25
Postat av: milla

Fråga Tommy, jag berättade för honom idag när jag var och lånade bilen. ;D

2010-11-26 @ 17:59:39
Postat av: Therese

Hahaha jaja... nuuu vet jag.. kul, ska ringa Gunbritt o berätta för hon vill ha... ja du vet!

2010-11-26 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0