16 november

Plingplong!

De var nyss ett jävla plingande på dörrklockan, mor och bror har precis kommit. Jag måste skynda mig att skriva de här inlägget så mamma slipper se vårat hem och få krupp. :P

Jag fick reda på jag har fått ny brevbärare från Bring men de gjorde ingenting för det var sötnosen Carro som blev den nya brevbäraren. Jag berättade att jag brukar få små meddelande av Sabina (som var min förra brevbärare) och de fick jag av Carro med. :D

Men nu ska vi dra och käka, ciao!


Det är spegelvänt nu men det står i alla fall,
"Puss från nya favoritbrevbärare! =)"






milla.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för en trevlig lunch med dig o Christian...puss o kram :)

2010-11-16 @ 16:58:20
Postat av: Lars

Oj, kan man ha så bra relation till brevbäraren. Roligt!

2010-11-16 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0