7 maj

Äntligen fredag!

Jag är hemma och det är helt, kan de bli underbarare? ;D När jag var hemma hos mamma på lunchen så frågade hon om hon skulle städa hemma hos mig, denna gång sa jag inte nej utan bara gav henne nyckeln. Så när jag kom hem idag så var det fint här hemma! :) Tack snälla mamma, du är bäst! :)

Vi sitter och väntar på att pizzabudet ska komma och ge oss mat. Jag är riktigt hungrig nu faktist!
Ikväll får se vi vad som händer, har inget speciellt inplanerat ännu.


                        Jag gav Abbe ett taco chips nyss.
   Han började äta de direkt och tuggade de som ett hjärta! Sötnos!
         Jag har inte lagt upp så många hjärtan den senaste tiden,
                 jag har sett flera stycken men aldrig orkat fota
                                men nu var jag tvugnen. :)


            En bild på Abbe här om kvällen när han låg i min famn och gosade. :)
                                               Hur söt får man blir?!







milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Skönt att det är helg. Ha det så bra!

2010-05-07 @ 19:19:45
Postat av: Therese

Så söt Abbe.. kram på dig

2010-05-07 @ 21:02:55
Postat av: mamma

Varsågod det är bara kul att hjälpa dig min älskade dotter :)))Sen är det så kul med Abbe, han är såååå söt...alltid!!!!

2010-05-07 @ 23:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0