5 maj

Hoho

Haha, Molle nu har jag ändrat april till maj. ÄRU NÖJD NU?!

Jag är hemma nu och har varit de en stund. Vissa personer som man kommer in till är väldigt speciella. Vi har bland annat en mördare som bor i en av lägenheterna som vi gör om. Idag när jag skulle börja lägga golvet i badrummet som jag har hållt på med idag kom hyresgästen hem.

Han ser för de första väldigt rolig ut. Sen kommer han in med en ciggarett i munnen och säger till mig att man inte får röka i lägenheten. Sen går han och öppnar balkongdörren. Då säger han att man får röka om den är öppen. Strax efter de knäcker han en bira. Haha, klockan 2 på dan ungefär.
Sen infomerade han mig om att han tycker om att kolla på när folk jobbar, han kunde tydligen stå i flera timmar och kolla. Som tur var gjorde han inte så mot mig men han stod och kollade lite.

Haha, ja jag säger då de..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0