4 maj

Hello

Jag kom hem tidigt idag, det fanns inte så mycket att göra. Jag var i stan redan vid 3 så jag blev avsläppt vid djuraffären. Gick in där och köpte hö och koppel till Abbe så nu kan han utforska världen utan att komma vilse. ;P Fast de fanns inga koppel att välja mellan så de blev ett fult grönt med kaniner och morötter på.

När jag kom hem gjorde jag är tonfisksallad som jag precis har ätit upp. :)


Min sallad, den ser lite torr ut men jag hade inte haft på dessingen där.
Till de blev de Trocadero och en knäckemacka med ost. :)






milla.


Kommentarer
Postat av: linda

det såg smarrigt ut :D

2010-05-04 @ 17:18:44
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0