4 maj

Euw!

Jag gick nyss till affären och när jag börjar gå dit ser jag att det ligger en tand på marken. Haha, någon som har tappat? :P Det var ingen liten tand, de var en sån där stor som sitter längre bak i munnen. Det kanske har varit slagsmål här utanför fast jag inte har märkt något? ;D


                                   Haha, det ser i alla fall ut som en tand..


        Abbes nya koppel, kolla vad fult med dom där kaninerna och morötterna..


                     Abbe för en liten stund sen.. Han ser värsta busig ut. :P


                              Jag fick en bild när tungan är ute, ser ni? :P






milla.


Kommentarer
Postat av: molle

vill bara påminna dig om att vi nu har övergått till maj månad, i sverige har vi inte samma månad två månader på raken. och nu är du i sverige, så bete dig som svenk ;);););)

där fick jag till det, woohooo!!

2010-05-05 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0