31 maj

Hello!

Igår var det morsdag men jag satt knappt vid datorn igår så de blev inget inlägg. Jag får skriva de idag istället. Hoppas du hade en bra morsdag mamma! :)
Jag var hos mamma igår på eftermiddagen och firade morsdag lite. Jag fick lite norska delikatesser, fick till och med mig Eventyrsbrus hem. :) Fick även matlådor med mig hem så idag har jag inte behövt ställa mig och laga mat. Vid 17 tiden tog jag tåget till Strängnäs på tågstationen hämtade Sophie och Jesper upp mig sen åkte vi till Nordebrinkarna och käkade mat, trevlig trevligt. :)

Jag var precis ute och powerwalkade i en halv timme. Ska snart ut i tvättstugan, ska slänga in soffkläderna, dom behövdes tvättas.

Later!






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack min morsdag var så trevlig så o tack för alla fina presenter... kramen till dig <3<3<3

2010-05-31 @ 23:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0