29 maj

Lördag
Igår när jag hade slutat åkte jag med till Eskilstuna för jag skulle låna pappas bil i helgen. :) När jag kom hem till Strängnäs slutade Natta jobba så jag hämtade upp henne sen åkte vi och käkade. :) Vi käkade på McDonalds men vi orkade inte gå in för de var så jävla mycket folk så vi köpte i drive in:en och sen parkerade vi på parkeringen och satt och kollade på bilar.
Haha man fick se massor, vi såg en bil som körde iväg med en mugg på taket, en bil som rykte hur mycket som helst och en bil som hade reg EMO och bilen var helt vit, lite komiskt. :P
På kvällen hade vi inget att göra så vi åkte till Flen av alla ställen. :P Nej, men vi åkte och hälsade på Christian och Sussu så var även Sussus kompis Hanna där. Dom drack lite vin sen bestämde som sig för att gå ut på Amazon och eftersom de var gratis hängde jag och Natta med. :P Var ju tvungen att kolla läget men strax innan ett (dom stängde ett) drog vi hem till stan igen.
Det var gårdagen, ikväll ska jag hem till Molle. :)
milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Varför droppar det vatten?

2010-05-30 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0