27 maj

Bildspecial


                                             Solnedgång utanför här..


                    Märks att det är en liten tjej som bor i den här trappen. ;P


                                                 Cool kickbike!


                                           Abbe njuter av att vara ute.


                                           Ännu en bild på sötnosen


                                       Min första Slagsta glass för i år!


                                              Solnedgång i sidospegeln


                                   Bild ifrån igår när jag var ute och gick. :)


                           En till bild ifrån igår, när jag gick nere vid hamnen


                             Jag och Abbe för en stund sen när vi gosas. :)






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Cyklen liknar den du hade :))))

2010-05-27 @ 22:47:57
Postat av: Therese

Så sköna Abbe bilder.. han e ju för goo

2010-05-28 @ 22:38:46
Postat av: Lars

Snygga bilder. Den med backspegeln är skitbra.

2010-05-28 @ 22:57:03
Postat av: milla

Ja han ligger och bara chillar, man kanske skulle vara kanin. :P



Lars, den i bakspegeln blev riktigt nice! ;D

2010-05-29 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0