23 maj

God kväll

Jag kan börja berätta lite om gårdagen. Jag var som sagt hemma hos Anna på kvällen och firade henne. Det var skoj! Jag följde inte med ut, jag och Madde åkte till Mcdonalds och roades oss istället. :P Eftersom jag inte drack alkohol igår så fick jag agera lite chaufför men inte så mycket så de var inga problem. :)

Idag har jag inte gjort mycket, låg i sängen till 14.00 ungefär. :P För övrigt har dagen varit slapp och mysig. :) Nu sitter jag med ansiktsmask och färgar ögonbrynen undertiden som jag kollar på hockeyn. Men snart ska jag hoppa in i duschen och sen gå och sova.

Imorgon är det ny dag och ny vecka, blä men sånt som måste göras..


Snygging va?







milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Oj, vilken Powerpingla. Ja, det gäller att hålla brynen i trim.

2010-05-23 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0