21 maj

God morgon!

Idag är jag hemma, klockan 09.45 ska jag till läkaren. Hoppas jag får en ny medicin, de behövs verkligen. Min huvudvärksmedicin mår jag illa av nuförtiden och tanten i telefon imorse sa att de kunde vara för att de är morfin i den och alla tål inte de så bra.
De har gått bra att använda den förut men nu går de inte längre, kanske har med min operation att göra. Efter mådde jag skit illa och de var nog för att jag hade morfin i mig. Och eftersom de är de i min medicin så är de säkert därför jag mår illa.

Hoppas på en ny medicin idag. :)

Nej nu måste jag leta reda på kaninen och bege mig. Han är någonstans i lägenheten, säkert inne i sovrummet för där tycker han mest om att vara nuförtiden.. :P


      Idag har jag faktist lite längre shorts på mig, det är faktist 21,5 grader ute. :)






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas värkligen att den nya medicinen hjälper dig, för det är jobbigt för dig att ha det som det är nu. Jag vet att du vill jobbe o vara frisk,pigg o glad!!! Kram på dig min älskade dotter <3

2010-05-21 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0