20 maj

Hatar migrän!

Idag på lunchen fick jag migrän, jippi en gång till på inte ens en vecka. Så när jag hade fått i mig lite mat fick jag ställa upp tre stolar som jag kunde ligga på. Jag låg där tills två, då sa Tony att vi skulle åka hem. Jag satte mig i bilen men tröjan över ansiktet. Jag kände mig som en fånge som skulle flyttas men vill inte visas sig.

Strax efter 3 var jag hemma, då gick jag och la mig på soffan på en gång. Har precis sett klart på Prodject runway och där skulle dom göra kläder av saker från en matbutik och en gjorde av majsblad. Jag blev så jäkla sugen på majkolvar så nu håller jag på att koka de. :P

Jag ska fortsätta att ligga i soffan ikväll, måste vila huvudet. Funderar på att ringa läkaren imorgon, jag har fått migrän så ofta den senaste tiden.






milla.

Kommentarer
Postat av: Natta

JA! Ring läkaren!

2010-05-20 @ 21:12:16
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: Lars

Usch vad trist. Kanske bra idé att prova annan medicin.

2010-05-20 @ 21:27:50
Postat av: Therese

Lider med dig, men det är nog dags att besöka läkaren för du verkar få dessa migrän anfall ofta nu.. kram

2010-05-21 @ 05:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0