17 maj

Hipp hipp hurra!

Idag är de både Norges nationaldag och Abbe blir ett halv år!

Det blev inget jobb för mig idag. För igår kväll fick jag migrän och de vart så illa att jag spydde. Jag fick till och med bortdomningar och flimmer i synen två gånger. Det var inte alls kul. Jag pinade mig igenom Gossip Girl men när det slutade klockan 20.00 så gick jag och la mig i sängen.
Jag halv sov till typ halv 11 sen somnade jag helt (fast jag vaknade några gånger under natten) och när jag vaknade imorse hade huvudvärken fortfarande inte gått över så jag fick stanna hemma idag.

Jag har precis vaknat och det känns helt okej i huvudet nu. Skönt de, jag har fan varit sängliggandes i över 12 timmar. Not nice.

Eftersom jag inte mådde bra igår så blev de inte heller någon middag plus att jag tömde magen så nu är jag svinhungrig så jag får ta och laga maten idag istället.






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0