11 maj

Tjoho

Jag har fått tillbaka min dator! Idag när jag jobbade fick jag ett meddelande om att den kvar klar. Jag kom hem vid 4, bytte om och hämtade nycklarna hem till Natta för jag skulle låna bil av henne.
När jag hade hämtat bilen hade hon precis slutat så hon hängde med mig till Eskilstuna och hämtade den. :) Så nu sitter jag vid min egna dator. :) Den känns skit bred till skillnad från Lars dator som jag har fått lånat dom här dagarna jag har varit ifrån min. Han har en liten och smidig och jag har en vanlig fast den känns big big nu.






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Kanon! Vad roligt att du fått tillbaka din egen. Och då kan vi ta med den lilla till Skåne :)

2010-05-11 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0