1 maj

Haha hoho hihi

Ja, vad ska jag säga? Haha, igår hemma hos mig mot slutet spårade de lite. Vi började lyssna på bland annat Spice girls och massa andra gamla godingar. ;) Grannen hade också fest men han hade typ brakfest, där var de ingen ordning. Polisen kom till och med dit. Självklart märkte några från den festen att jag också hade lite party så de kom och gick lite folk.
De togs en hel del bilder som jag har kollat på, haha. Herregud.

Jag och Natta har varit och köpt färg till våra hår och soppa som vi håller på att laga nu. Jag ska göra lite mer slingor och Natta ska färga sitt hår






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

det blev galet! ;)

2010-05-02 @ 10:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0