6 mars

Hello!

Jag pratar nu mer engelska. Haha, nej då. Men under gårdagen blev det mycket engelska prat. Hur som helst.. Jag åkte till Eskilstuna med Kimberly och hennes vänner. :) Det var trevligt och de blev lite shopping. :)

När vi kom tillbaka till Strängnäs började jag direkt med maten för jag skulle bjuda dom på tacopaj, jag måste ha lyckas den här gången för dom frågade till och med om receptet. Vi fick i oss maten sen fixade jag mig lite snabbt och sen åkte vi till Kimberly  och började festa.
Thom skulle få vara dj på Underbar  så det var spännande. :) Han hade fått 40 minuters speltid men jag tycker han spelade hela kvällen. :P Jag hade i alla fall en skit kul kväll igår. :D

Nu ska jag käka tacopaj!






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

På söndag är din favorit Eric Saade på Tuna park http://www.tunapark.nu/evenemang/evenemang.asp

2010-03-06 @ 11:24:07
Postat av: Mamsen

Blir inte förvånad, din tacopaj är jo såååå god, den är i en klass för sig :)

2010-03-06 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0