4 mars

Hej hej!

Som ni vet så hängde jag med Kimberly upp till Stockholm för att hämta två av hennes hollänska kompisar. När vi hade gjort de åkte vi tillbaka till Strängnäs och i bilen bestämde vi att vi skulle gå ut på UB och kolla läget och träffa folk så det gjorde vi.

När vi kom ut träffade vi några kompisar som vi satt med. Vi kom dit vid 12 och dom stängde klockan 1. Jag drack ingenting fast jag ville gå till baren och hämta vatten men jag orkade inte. :P Idag när jag vaknade av att Linus gick upp så hade jag skit ont i huvudet och har haft de hela förmiddagen. Man skulle nästan tro att jag hade festat riktigt hårt igår.

Jag har bara försökt att sova av mig de. Jag tror jag vet varför jag hade de. Jag har blivit skit dålig på att använda min bettskena (oh yes, sån använder jag) de gör att jag sover dåligt och får ont i huvudet. Måste bli bättre på att använda den!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0