4 mars

God kväll

Ungefär halv åtta kom Natta och hämta mig så åkte vi till Willys för att Natta skulle köpa hårfärg. När vi passerade godishyllan ville Natta direkt ha godis men jag sa "nej nu får du fan ge dig..".

Vi har precis haft i färgen i hennes hår, under tiden som vi har kollat på Sveriges värsta bilförare. HAHA, vilka jävla människor de finns. Dom ska verkligen inte ha körkort. :P Hoppas ni inte missar det här ikväll, nån som inte gör det är Sofia hoppas jag..? ;D Det är till och med dubbel avsnitt!

Lite Natta special:


  Hon köpte så mycket godis att hon var tvungen att ha två skålar..


                            Natta just nu, snygg va? ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: Natta

Ajjaaaaaa, nu var de väl så att jag köpte typ pyttelite godis i ena skålen :D Milla ljuger!! :D

2010-03-04 @ 22:18:57
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0