31 mars

HAPPY!

Jag är VÄRLDENS BÄSTA mamma! Hon körde ett förtidigt aprilskämt på mig idag. Hon sa till mig att hon hade ärenden här i stan hela dagen men att hon ville hit på lunchen och ta de lugnt. Så hon fick min nyckel så hon kunde komma in.

När jag kommer hem är hela lägenheten storstädad och maten står på spisen. Hon har alltså varit här hela dagen och städat. Direkt när jag kom innanför dörren fattade jag de men hon lurade mig bra idag när vi har pratat i telefon.


Mamma ♥






milla.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack tack det är jättekul att hjälpa till, sen är det tacksamt när ni blir så glada båda två för hjälpen, det gillar jag:) njut av kvällen o påskfriden. Kram till er båda <3 <3

2010-03-31 @ 19:15:49
Postat av: molle

Vad snäll o gullig du är Edel- skämmer bort dom sådär :P :)

2010-03-31 @ 20:21:07
Postat av: Edel

Tack så rar du är Molle:) Tyckte synd om dig idag när du var hos tandläkarn, Milla berättade.

2010-03-31 @ 21:26:36
Postat av: sussu

Men hon är för rar eran mor =) snäll o hjälpsam :) i morrn ska jag äta hennes goda pannbiffar till lunch på jobbet :)

2010-04-06 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0