24 mars

Pics


                                         Abbe i sin nystädade bur. :)


                               Här chillar han framför tvn, gillar bakbenen..


                                                           @ work


                Tele2 kan fan aldrig lära sig min adress, fast jag har ringt dom.
                                   Eskilsgatan (?!), min förra adress..
                                         Eskilstuna, min förra stad..
                         Strycker 30 i slutet och skriver dit 31 när 30 är rätt..







milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tror att de ha allvarliga problem, jag har ringt ett antal ggr men de envisas med att skicka till den adress vi bodde på för 5 år sen, så nu har jag inte fått en räkning på flera månader fastän jag ringt o frågat efter dem.. vilket betyder att jag nu får betala för 3 månader på en gång.. idioter!

2010-03-25 @ 06:03:54
Postat av: mamma

Tele 2 är katastrof!!!! Konstigt att dom kan ha det så år efter år, vet att det är många som ringer o klagar, men inget händer tydligen!!!

2010-03-25 @ 12:27:24
Postat av: molle

jag har bara postivit från tele2. min mor däremot tycker inte heller om tele2, häromdagen hade en stackars kille plingat på dörren och mamma öppnar, så säger killen att han kommer från tele2 och mamma skriker "nej för fan" och slänger igen dörren. Den stackars killen kan inte ha det lätt..

2010-03-25 @ 15:14:07
Postat av: Tele2

Hej Camilla,



Jag beklagar detta verkligen och skulle vara tacksam om du kan skicka ett mejl till mig innehållande ditt kundnummer så korrigerar jag adressen omgående.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.



[email protected]

2010-03-26 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0