2 mars

Tjabba tjena hallå!

Nu har precis Molla och Natta varit här på sina luncher. :) Trevligt med lite sällskap så här när man ska börja sin dag. :)

När dom kom passade jag på och kolla om jag hade fått någon post och det hade jag!!! Min mobil hade kommit. Ni vet att jag berättade att min mobil som jag hade tappade jag i toan och den slutade fungera. Jag och mobiler går inte ihop så jag tänkte att jag skulle hitta en billig på blocket och de har jag gjort och den är här nu!
Det är inte den nyaste men de gör inte mig något för den kommer säkert gå sönder om några månader. Jag förstår verkligen inte hur jag alltid lyckas men de gör jag..


                                              Så här ser min nya mobil ut!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0