2 mars

Si då där

Jag har precis läst ut ännu en bok. Jag har läst Magdalena Graafs självbiografi som heter Det ska bli ett sant nöje att döda dig.
SHIT (!) vilket liv hon har haft det. Det kunde man inte tro när man såg henne stå och sjunga You got what I want med sin syster Hannah. Och det var ungefär 1 ½ år efter hon hade fått flytt från sin man som misshandlade henne brutalt. Jag hade ingen aning om att hon hade levt ihop med en sån stor brottsling.

Hon flydde från jourhem till jourhem i olika städer med sin son. Dom fick byta namn och försöka börja om sina liv, som gick bättre och bättre. När hon en dag var ute på Avenyn i Göteborg och gick med sin son när hon plötsligt fick syn på några män som kände hennes förra man och deras liv var i mer fara.

Till slut tog hon sig mod och mötte sin ex man och livet kunde börja ordna upp sig.
Detta är verkligen en bok jag kan rekommendera att ni läser, hur spännande och bra som helst!







milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0