18 mars

Mätt och trött

Det är tungt att jobba men man måste ju! Annars rullar inte cashen in som dom ska..

Jag har inget roligt att skriva om, just nu handlar mitt liv om jobb och slappa i soffan hemma. Det är inte så roligt att läsa de varje dag. Jag får börja ta med mig datorn till jobbet men ni tycker säkert inte att det är kul att se och höra om de. :P

Jag ska åkte till OKQ8 och tanka bilen nu. Då slipper jag göra det imorgon för då måste jag gå upp ännu tidigare. Klockan ringde 05.04 imorse sen låg jag kvar tills typ kvart över. SJUKT JÄVLA FÖRTIDIGT! :P


                               Jag har fått tillbaka min jobb bilen nu!
                     En smutsig gris precis som jag i alla fall på jobbet. ;D








milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Snart är det påsk och röda dagar. De´du!

2010-03-18 @ 21:16:15
Postat av: Natta

JÄVLAR va tidigt! Jag som tycker de är tidigt att gå upp kl 7 :S

2010-03-18 @ 21:50:16
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: mamma

du den lilla grisen va kul att se igen, den har hängt med länge nu :))))men den har blive en lite lortgris!!!!

2010-03-18 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0