17 mars

Home

Idag är det onsdag som ni kanske har märkt och de innebär att snart är veckan över, halva veckan har i alla fall gått! I helgen ska jag sova från när jag kommer hem från jobbet tills måndag morgon när jag ska börja jobba. Nej kanske inte riktigt så mycket men jag ska sova ut i alla fall!

Idag körde jag bil för nästan första gången på 5 veckor. Jag har bara kört två korta sträckor innan men idag körde jag helt själv i bilen i Stockholm plus att jag körde en bil dom jag aldrig har kört förut så jag var skit nervös och det var massa trafik.
Men nu är det gjort så de borde ju gå bra nästa gång, jag menar jag överlevde ju de här. ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja vila ut så mycke du bara kan i helgen, det kommer du att må bra av :-)))))))))

2010-03-17 @ 21:58:38
Postat av: Natta

Jag säger ju de, jävla stockholm, bara massa jävla bilar överallt som inte kan köra :P haha

2010-03-17 @ 22:22:25
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0