15 mars

HEMMA!

Och har ont i hela kroppen! I fötterna, knänen och i midjan där byxorna har suttit. Det märks att jag inte har jobbat på ett bra tag, närmare bestämt 5 veckor och 1 dag.
Inte gick de bra för mig heller, jag tappade grejor, glömde saker, klantade mig mm. Jag var helt ovan och kände hur obekväma dom här kläderna egentligen är men jag kommer in i de snart igen. :)

Nu är jag äntligen hemma och kan vila kroppen. Jag känner bara för att lägga mig på soffan och slappat men de går icke för vi MÅSTE verkligen städa och så har vi tvättstugan som vanligt på mndagar..


       Tillbaka i dom fina t-shirterna och dom obekväma byxorna..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0