15 mars

Trist?

Jag kommer inte kunna blogga så mycket om dagarna som ni kanske har fattat. Men jag har fan varit duktig i 5 veckor nu! ;D
Och idag har det inte blivit så mycket för vi har städat, tvättat och lagat mat. Linus fick något ryck och började storstäda i köket. Jag klagar inte! Just fan! Vi måste bädda sängen för vi har tvättat sängkläderna. OOOOOORKA!

Jag vill bara gå och lägga mig men jag sitter och kollar på Hollywoodfruar och vill se klart de. Så vill jag se Boston tea party men jag vettifan om jag orkar. Jag kanske kan göra så här.. när Hollywoodfruar är slut går jag och gör mig redo för sängen sen lägger jag mig på soffan och så får jag se om jag somnar.. ;D

Borde egentligen ha tv i sovrummet, men de är ändå skönt att inte ha de. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Vilken TV-kväll:-) Först Håkans bar och sedan Hollywoodfruar. Kan det bli bättre?

2010-03-16 @ 07:21:40
Postat av: milla

Jag såg inte Håkans bar, jag kollade på Gold feber istället.

2010-03-16 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0